vrije dag - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van christenwilleke - WaarBenJij.nu vrije dag - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van christenwilleke - WaarBenJij.nu

vrije dag

25 Juni 2016 | Guatemala, Antigua

Vandaag staat er niets op het programma. Steffie komt om half 9 ontbijten. Voor het ontbijt nog even op het dakterras kijken naar de vulkaan Fuego. Het blijkt dat ie vandaag enorm aktief is en grote wolken as de lucht in blaast.
Na het ontbijt wandelen we nog een keer naar Cerro Cruz om Antigua van bovenaf te bekijken. Daarna gaan we langs een markt en kopen daar een paar souvenirs.
Voor de lunch gaan we naar een restaurant vlak bij Central Park, daarna naar een supermarkt om een paar flessen rum te halen die we voor Steffie mee moeten nemen naar Nederland.
In de middag kijken we ook nog even naar Fuego, waar nu af en toe de vlammen bovenuit komen, en de lava naar beneden zien lopen. We verheugen ons er al op dat dit in het donker een heel spektakel zal zijn.
Als we gedineerd hebben is het donker, maar het bliksemt en regent inmiddels ook, jammer van de vulkaan is niets te zien.

• 26 Juni 2016 - 19:59

Micha:

Dan zal ik die rum eens komen proeven. ... ;)